O jedinom účinnom detoxe

Myšlienka napísať týchto pár viet mi preletela hlavou krátko po Vianociach, keď som si všimla na fcbuku  zvýšený počet zhmotnených povianočných prežieracích :) výčitiek v podobe množstva detoxov. Rôznorodých samozrejme a zaručene účinných od ovocných cez uhorkové a pomarančové v kombinácii s acai či výťažkami  zo zelenej kávy, opäť sa oprášil jačmeň a chlorella a ani rôzne sety a výplachy viacsmerné nesklamali. Všetky tie neery a iné zlepšováky, ktoré vám jednoznačne vyženú toxíny z tela na nás začnú útočiť o to viac s pribúdajúcimi teplotami a prichádzajúcou jarou.

viac na horecka.sk

 

6 thoughts on “O jedinom účinnom detoxe

  1. Síce veľmi dlhý článok ale oto poučný a múdry a reálny, páči sa mi, že bol písaný priamo človeku aby sa prebral z tych klamstiev a otvoril si oči a uši a vnimal realnu pravdu. …. Váš článok pôsobí ako príjemná voda v horúčavách, osviezujuco! !!!!

    • Ďakujem za osviežujúce slová… trocha som sa obávala dlžky tohto článku ale verte mi musela som okresávať pretože ten výpovedný obsah je naozaj nabitý a vždy mám ešte čo pridať..:) musela som vyhodiť časť o vode a pitnom režime ale už chystám ďalší …pekný deň vám
      S.

  2. Ďakujeme za inšpirujúce články a za mňamky zdravé receptové. Kiežby sme vás mali aj na Ďalekom Východe:) Asi by sme tu nelietali medzi hystériami a hypoglykémiami:)
    Tešíme sa a radi by sme sa dopravili na vaše varenie s Biomilou do BA, keď sa podarí.
    Raz vidieť…
    Vaše špajzové čaje z Košíc a Popradu:
    Natália, Eva 2x,Inga,Iva,Reňa,Ivona,Erička,Heňa a Žuža 2x

Pridaj komentár

